marți, 31 mai 2011

Stiu..

Da stiu , greselile se platesc ,
Oare am sa imi gasesc visu in altare.
Si stiu , totul este mic , dar mie imi pare mare
Universul nemarginit, plante, stele ,soare .

Stiu a mai trecut un ceas
Ma regasesc in cavou ,fara suflare,
Stiu a mai ramas doar trupul in departare
Stiu sufletul s-a dus , se va intoarce oare?

Stiu , multa lume plange cu lacrimi amare
Stiu , persoana care a fost nu a mai ramas
Stiu , timpul se scurge ,
Totul se duce , da! dispare.

Nu stii , c-as vrea sa fii aici
Sa nu mai pleci niciodata,
Stiu , c-ai putea sa ma ridici,
Si sa-mi schimbi intreaga soarta.

Stiu, visul meu nu se va implini niciodata ,
Stiu, am sa raman aici , in viata de-altadata ,
Sa nu ma mai gandesc  vreodata
Viata e o tarfa, se invarte ca o roata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu