miercuri, 18 mai 2011

Sentimente pierdute

Te simt aproape , aproape de mine
Dar tu esti prea departe, stiu bine 
Totul s-a spulberat cand ai plecat
Sufletul s-a schimbat si am cugetat.

Cerul ar vrea sa ne desparta
Fulgeru-l crapa dintr-o data
Iar vine ploaie si furtuna
Si sentimentele pierdute  ni le-aduna. 

As vrea sa simti ca nu mi-e bine
Te vreau aproape ,alaturi de mine
Sufletul meu trage cu arcu in tine
Inima-mi spune ca nu e bine . 

Erai ingerul alb ,ce il visam mereu
Erai zambetul cald, ce il simtzeam la greu
O aripa in zbor s-a rupt atat de usor 
Si a cazut pe sol un suflet plin de dor. 

Totul este trist ,  de neintzeles
Eu sunt un pesimist fara niciun sens 
Pentru totdeauna as vrea sa uit de tine
Atunci cand ai plecat ai creat suspine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu