miercuri, 18 mai 2011

Adio, dar te iubesc

Imaginea noptilor pierdute  
Gandurile pustii si ascunse 
Raurile de lacrimi scurse 
Dintr-o data au disparut 
Cand in cale mi-ai aparut 


A trecut mult timp de atunci
Ma cuprindeai in brate si incercai sa ma strangi
Scriam pe foi povesti de amor 
Incercam sa iti explic cat de mult te ador
Tu nu ma credeai , si ma amageai . 


Imaginea noptilor pierdute  
Gandurile pustii si ascunse 
Raurile de lacrimi scurse 
Dintr-o data au disparut 
Cand in cale mi-ai aparut 


Tu credeai mereu ca eu te minteam
Nu ai stiut nimic din tot ce simteam 
Cat de mult te doream si ce mult te iubeam 
Niciodata sa nu am putut  sa iti spun
Dar acum iti soptesc : adio dar, te iubesc . 


Imaginea noptilor pierdute  
Gandurile pustii si ascunse 
Raurile de lacrimi scurse 
Dintr-o data au disparut 
Cand in cale mi-ai aparut .x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu