joi, 19 mai 2011

Iubirea mea

Te astept in dormitor intins pe covor,
Iti ascult pasii marunti care se indreapta spre hol ,
Te asezi la pieptul meu , si-ti soptesc vorbe dulci,
Cu urechea drepata inima sa-mi asculti.

Multi ar vrea sa te aiba si ma invidiaza,
Si tot din jurul meu ar vrea sa fie al lor,
Dar nu ii bag in seama si prin tacerea mea-i dobor ,
Sa taci e lucru sfant si incantator.

Si imi spui ca ma iubesti si tu,
Si te sarut cu multa pasiune,
Esti tot ce am in viata mea mai bun ,
As renunta la tot , numai sa fiu cu tine.

Ne iubim neincetat si speram,
Ca viitorul nostru sa straluceasca,
Scrisorile mele de amor,
Mintea ta sa ti-o vrajeasca .

Si totul este minunat cand sunt cu tine,
Te vreau din ce in ce mai mult
Si imi este dor mereu
In fiecare ceas sunt langa tine si-atunci dispare tot ce simt mai greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu