marți, 31 mai 2011

Fata din vis

Totul pare absurd , de neinteles ,
Iti poti regasi linistea intr-un singur vers ,
Si sa iti repeti in gand ,
Am inteles ,totul este distrus, nu are sens.

Razboiul decurge intens ,
Tu esti de neatins si te pierzi in paradis,
Zicandu-mi ca totul s-a stins
Sa inteleg , esti o vedeta ah? m-am prins.

Nah..nu-i Gucci ,Maradona, Chuck Norris
E realitatea cruda in care te-ai prins
SI, crezi ca totul este interzis?
Te inseli amarnic , totul e un vis.

Pare de nedescris ? Uau , e paradis,
Albastru deschis , e cerul aprins ,
Rosie in obraji , cu tenul deschis
Ai ghicit esti tu , fata din vis .

Si imi imaginez un drum cu petale,
Si ma gandesc , ca noaptea e mare,
Oare esti tu? Poate mi se pare.
Luna de pe cer chiar atunci dispare.

Fug stelele de zii si soarele de noapte
Focul inimii , prin mine strabate ,
Si arde din zori pana in zii ,
Atunci cand te simt tot mai aproape.

Iar tu , fata din vis, de ce ai plecat ?
Nu ti-am zis nimic , din tot ce e adevarat
Si tu, cu nerabdare , uau , m-ai sarutat ..
Simteam cum plutesc , oare era adevarat?

Nu , nu-i adevarat cum sa plutesc?
Sunt atat de fermecat? oh! Tu fata din vis,
Fa ca totul sa fie asa cum am visat
Sa fiu eu cu tine, intr-un singur pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu