miercuri, 18 mai 2011

Din lumea celor mici

Sunt un fluture-n livezi 
Si eu zbor din floare , in floare
 Sunt gingas si am culoare
 Buclucas , par de argint
 Pe toate fetele mint . 
Cand ma vad asa istet 
Eu ma declar iubaret.

Sunt faptura mititica 
Mai dulce ca o randunica.
Toata lumea si-ar dori 
Sa ma prinda dar,... fugii.
In zborul meu cel domol 
Intalnii un bondacel
Il privii sfios ,si el ,
Imi canta un cantecel .

O furnica harnicuta
Tragea tare de-o granutza 
Eu ma indreptai spre ea 
Si-i dadui mancarea mea 
Ea fricoasa se indrepta
O lua si-ndat' pleca 
Dar o musca i-o fura. 

Zburai repede spre ea 
O prinsei de aripioara
Luai mancarea din membre 
Si-o scapai odinioara. 
O certai si o mustrai 
Dar ea nu mai putea
O lua repede la goana
Se-ndreptata catre-o valcea. 

Noi fapturi din lumea mica
Avem un rol in natura
Noi stam ziua pe-o urzica 
Noapte pe fulgeratura 
Ne bagam in scorbura. 
Am mancat o frimitura 
Si-am trecut pe aratura . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu