miercuri, 18 mai 2011

Scrisoare de amor

Esti prima lumina-n tunelul vietii mele
Cand te-am zarit pe tine, 
Universul meu, s-a umplut cu stele . 
Destinul meu hidos, plin de durere si chin
Mi-a adus in viata si miere si venin . 

Mii de fiori simtii trecand prin mine, 
Inima inceputu-mi  sa bata mai tare
Vazandu-ti ochii,  uitai de orisicare ,
Simtii cum fericirea mea rasare, 
Un vis frumos,fermecator
Facand cosmarul sa dispara.

Ai reusit sa ma scoti la lumina ,
Din lumea mea intunecata. 
Tu esti sperantza existentei mele, 
Esti picatura de fericire ce umple un pahar de-odata,
Esti singura iubire ce imi vine in minte 
Facandu-ma cald,dulce si  cuminte.

Cum poate o fiintza sa-ti schimbe starea?
Zambetul  de copila sa-ti lumineze calea
Citesc o carte sa-mi regasesc rabdarea 
Sunt aiurit si-mi repet intrebarea.
Nedumerit nu imi gasesc cuvinte
Sunt fermecat,cu visele-mplinte.

Esti primul trandafir din gradina mea 
Petalele rosii si spinii intepatori,
Te miros de-atatea ori pana in zorii.
Ma ametesti si ma vrajesti atat de tare,
In mintea mea te aseman unei raze de soare ,
Ce-mi ofera mereu, mii de fiori.

Luandu-ne de mana alergam pe campie 
Iarba verde parca ne mangaie 
Contopindu-ne usor in minunatul decor.
Uitand de lume , uitand de noi
Uitand de griji si de nevoi
Scriind povesta noastra pe mii de foi. 

Tu esti singura persoana ce imi ofera inspiratie,
Privesc  in ochii tai , sunt plini de admiratie
Obraji tai rosii si catifelati ,
Parul tau negru  plin de  stralucire
Buzele tale dulci care ma saruta
Imi ofera incredere si putere mai multa. 

Un vis de-al meu devenit realitate
Sa am o iubita , nu doua ,nici sapte 
Acum te am pe tine ma faci fericit ,
Am un rost in viata ma simt implint,
Tu m-ai facut intr-o clipa sa iubesc
Tu m-ai facut mai bun, sa stiu de ce traiesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu